Szkoła języka jak otworzyć?

Szkoła języka jak otworzyć?

Jak założyć szkołę językową? Niezliczone blogi, artykuły i filmy wideo są w Internecie z makietami biznesplanów i idealnym rynkiem docelowym, aby spróbować przyciągnąć studentów do Twojego biznesu nauki języków obcych. Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego tak wiele szkół językowych otwiera się i zamyka w krótkim czasie? Założenie szkoły językowej to twardy orzech do zgryzienia. Jest tak wiele szczegółów, na których trzeba się skupić: nieruchomości, finansowanie, logistyka i marketing, żeby wymienić tylko kilka. Jeśli Twoim celem jest zbudowanie silnego biznesu nauczycielskiego, nie ma miejsca na pójście na skróty. Prowadzenie szkoły językowej, która odnosi sukcesy jest nauką i wiele osób robi to bez jasnej strategii. Ale nie Ty. Po przeczytaniu tego artykułu będziesz wiedział, co jest najważniejsze przy zakładaniu szkoły i jak założyć własną szkołę. Przygotowaliśmy listę kilku inspirujących wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć najlepsze rezultaty i z łatwością przyciągnąć uczniów!

Apetyt na sukces

Konkurencja wśród szkół językowych jest duża – musisz więc wyróżnić się z tłumu. Szkoła angielskiego promocje to genialny pomysł na pozyskanie nowych klientów. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoje szanse na sukces podczas otwierania nowej szkoły językowej, zasadą numer jeden jest stworzenie zachęcającej przestrzeni do nauki. Zanim otworzysz swoją pierwszą szkołę językową, musisz znać jak najwięcej szczegółów na temat swoich przyszłych klientów, więc zrób badania i analizę rynku. Nie będzie to łatwe bez solidnego biznesplanu. Możesz również rozważyć swój rynek docelowy i to, jakiego języka będą chcieli się uczyć. Kim są Twoi docelowi studenci? Co wiesz o ich danych demograficznych? (rasa, pochodzenie etniczne, płeć, wiek, wykształcenie, poziom dochodów rodziny, itp.) Znajomość odpowiedzi na te pytania pomoże Ci dotrzeć do właściwej grupy odbiorców kursów językowych i określić ich potrzeby. Będziesz wtedy w stanie zaprojektować programy, które lepiej im służą i pomogą zwiększyć liczbę zapisów. Zatrudniaj wspaniałe talenty. Cokolwiek robisz, bez odpowiednich ludzi nie zajdziesz daleko. Oto kilka rzeczy, które powinieneś wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o przyciąganie i rekrutację zaangażowanych pracowników. Jeśli chcesz przyciągnąć i zatrzymać pierwszorzędnych pedagogów, upewnij się, że masz opracowaną strategię rekrutacji. Zintegruj odgrywanie ról w procesie rozmowy kwalifikacyjnej i zadawaj właściwe pytania. Inną rzeczą, którą możesz zrobić, to powiedzieć kandydatom, aby przeprowadzili przykładową lekcję, abyś mógł zobaczyć ich w akcji.

Nastawienie na sukces

Nie wszystko jest związane z zatrudnianiem. To, co dzieje się po rozpoczęciu pracy w szkole językowej, nastawia Cię na sukces lub porażkę. Szkoła językowa dla dorosłych promocje są bardzo często stosowaną taktyką w biznesie, która promuje nowopowstałą placówkę. W fazie początkowej, kadra jest mniejsza, a niedoświadczeni nauczyciele są bardziej skłonni do zatrudnienia. Zaoferuj nauczycielom płatne możliwości doskonalenia technik i metod nauczania Zapewnij większy dostęp do profesjonalnych społeczności edukacyjnych i stowarzyszeń nauczycielskich. Zachęcaj do udziału w lekcjach lub grupach studyjnych z innymi nauczycielami. Zapisywanie uczniów ma znaczenie. Zadbaj o to, aby zapisani uczniowie byli związani i zaangażowani w życie szkoły. Rekrutacja i zatrzymanie uczniów w szkole jest finansową siłą napędową Twojego biznesu.  W całym tym zamieszaniu związanym z otwarciem szkoły językowej, łatwo jest przeoczyć znaczenie kultury pracowników i uczniów w pierwszych dniach. Jednak ważne jest, aby zwracać uwagę na kulturę od samego początku. Warto słuchać uczniów i poświęcać im czas. Uczniowie poczują się wówczas ważni i będą identyfikować się z Twoją szkołą. Zachęcając uczniów i rodziców do udziału we współtworzeniu wizji szkoły, nastawiasz szkołę na długotrwały sukces. Jednym z najbardziej fundamentalnych, a często pomijanych aspektów zakładania nowej szkoły jest dobry zarząd – może on stanowić różnicę między dobrą a wyjątkową szkołą. Pomyśl o zarządzie jako o kluczowej części Twojej szkoły językowej, tak jak o budynku i nauczycielach.  Skup się od samego początku na budowaniu rady zarządzającej. Poszukaj użytecznych zasobów i szkoleń dla swojej rady. Inwestuj w budowanie formalnych procesów i struktur dobrego zarządzania i przestrzegaj ich. Nie ograniczaj roli zarządu do fundraisingu i zaplecza. Potrzebujesz, aby zarząd był przy Tobie i wspierał Cię – szczególnie w tych trudnych początkowych latach. Zarząd musi być świadomy szczególnie delikatnych kwestii związanych z prowadzeniem szkoły, musi być poinformowany i przygotowany do radzenia sobie z nimi. Technologia to wielka sprawa. Dzięki niej, jesteśmy w stanie stworzyć spersonalizowany program językowy, który będzie lepiej służył uczniom. Warto być na bieżąco z nowymi trendami i technologiami, które mogą pomóc pracownikom i uczniom w osiągnięciu postępu i przetarciu nowych szlaków. Inaczej będą wyglądały zajęcia dla dzieci, a inaczej kursy językowe dla firm. Kurs angielskiego dla firm zawiera wiele biznesowego słownictwa i większy stopień zaawansowania.

Author: kto11